Re: Abit BH7 plus celeron D

Autor: Tomasz Kikowski <on_at_interia.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 22:10:53 MET

> "Witam,
>
> Niestety płyta BH7 nie obsługuje procesorów wykonanych w technologii
> Prescott - a więc również Celeronów D.
>
> Pozdrawiam,
> Grzegorz Morgiel "

nie odpóściłem i dostałem drugą odpowiedz (pragne przypomnieć że jest
niedziela)

"Witam,
Nie jest to w żadnym razie wyłącznie kwestia aktualizacji BIOS-u, w każdym
razie nie w przypadku tego chipsetu. W przypadku wszystkich płyt naszej
produkcji, które mogą obsługiwac procesory Prescott odpowiednie aktualizacje
zostały dokonane już dawno. Każda płyta musi by przygotowana pod kątem
zasilania którego specyfikacja musi byc zgodna z nową normą wymaganą przez
nową generację procesorów (a jest ona zmieniona w sostunku do specyfikacji
wymaganej przez procesory Northwood) - płyta BH7 została stworzona przed jej
pojawieniem i nie ma możliwości fizycznego, wstecznego "przerobienia"
konstrukcji płyty - a takich zmian by to wymagało.

Pozdrawiam
Grzegorz Morgiel"

to się nazywa serwis :)