Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: maf <mafmaf_at_wytnij--to.poczta.onet.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 22:03:33 MET

On 11 Dec 2004 21:04:49 +0100, januszek wrote:

>Ojej... Jak sie kupuje cos o czym sie nie ma pojecia i ocenia to
>wedle wlasnego wydzimisie to potem nie ma sie co dziwic, ze sie
>inni smieja. I tyle. Jasnowidzow do tego nie mieszaj. Zauwaz
>tylko, ze wyjechala w swoim poscie z pretensjami ;P

Pojęcie miała dość wystarczające. Poszła do sklepu po pamięci DDR-400 i
takie dostała. Pretensji żadnych nie miała, tylko odpaliła jakiś test i
i niektóre informacje ją zdziwiły, więc zapytała na grupie (bez
pretensji!) i dostała odpowiedź. A jeżeli Ciebie to śmieszy to masz
chyba większy problem niż ona ze sprzętem.

--
/ / //-//-    maf   ::   Koniec i bomba, a kto czytał ten trąba (Witold G.)