Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: Maciek M <foto.amatorDOD_at_interia.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 22:01:44 MET

Tomasz Potega wrote:

> przesadzasz. wszystko zalezy od potrzeb, przewidywanego zastosowania,
> a takze mozliwosci finansowych.
masz racje zgadzam sie z toba ale wiele osob na grupie widzi tylko AMD

> jesli jest to celeron d - to ciezko cos powiedziec. no a jesli wybrales
> northwooda, to z przekory pewnie jestes gotowy jezdzic tym akurat
> maluchem ;)
Mam D :-)

> i o czym to ma swiadczyc? o ilosci Twoich znajomych, czy ich doborze?
> dlaczego intel ma byc czesciej wybierany? nie mow, ze ze wzgledu na
> "niezawodnosc", bo i tak zapewne nie bedziesz mial jak tego dowiesc ;)
> ale probuj - jestem otwarty na argumenty...
przed wyborem procesora pytalem osoby ktore uwazam za autorytety w
informatyce i wszyscy znajomi informatycy maja Intele. w sieci kazdy
moze uwazac sie za specjaliste i trudno to zweryfikowac :-( jesli zna
sie kogos osobiscie pare lat to wiadomo czy mozna mu zaufac czy nie.
nie twierdzili onie wcale ze AMD jest ogolnie zly ale sami wybrali Intela.
zdaje sobie sprawe ze nie przekonam zadnego zwolennika AMD do Intela.
widzialem tu juz wiele dyskusji na ten temat wiec wydaje mi sie ze
powielanie tych samych argumentow nie ma sensu.
Mnie najbardziej zniechecilo duzo postow o ukruszonych rdzeniach w AMD i
nie rozumie dlaczego te procesory nie maja obudowy?

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660