Re: ECS K7VZA

Autor: NJE <wuj2_at_wp.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 11:21:57 MET

"Radoslaw P." <radekp@alpha.net.pl> wrote in message
news:rgokr0p5jcp01j6ti0jue3jc93li6j8nk8@4ax.com...
Sat, 11 Dec 2004 01:47:34 +0100, w <cpdg28$m3m$1@news.onet.pl>, "NJE"
<wuj2@wp.pl> napisał(-a):

> Jak chcesz kupować używaną, to weź co porządnego np. Asus, Abit, Gigabyte.
> Zapłacisz więcej, ale będziesz mieć płytę, a nie g...o. Swojego ECS'a też
Ci

Akurat VZA to jednak z najlepszych serii płyt na KT133A... "fachowcu" (za
marną
dychę).

Akurat mam przed sobą płytę K7VZA, która pali procesory. Spaliła 3 proce.
Jak chcesz mogę Ci ją sprzedać. 30 zł czy chcesz dać więcej? Poza tym były z
nią inne problemy. Mogę Ci też załatwić inną płytę K7VZA, która nagle
potrafi twardo zresetować kompa i też nie jest to jej jedyny problem. Gość,
który ją ma na razie nie ma kasy na jej wymianę, ale zaraz jak uzbiera, to
kupuje inną, a tą może Ci tanio pchnąć (lub dać za darmo). Poszedłem kiedyś
do komisu i zapytałem się ile by mi dali za sprawną płytę ECS. Facet pokiwał
głową i powiedział, że jak ECS, to da 30 zł. Za każdą inną dał by więcej.
Zobacz ile w komisach jest ECS'ów. Każdy się tego g...a pozbywa