Re: nowy twardziel - jak to ugryzc

Autor: Darek <Obelus_at_interia.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 07:58:25 MET

Użytkownik "on" <on@on.pl> napisał w wiadomości
news:cpcmns$db1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> witam,
> mam do zainstalowania nowy dysk twardy, WD 160gb "na swiezo".
> W komputerze nie mam FDD, jedynie napedy optyczne.
>
> Zadanie: podzielic na partycje i sformatowac dysk, zainstalowac win xp
>
> O ile pamietam to przy instalacji wina nie mozna podzielic dysku na
> partycje, wiec pasowaloby to zrobic wczesniej, ale problem w tym, ze nie
> mam
> stacji FDD.
>
> Odpada wiec proba startu kompa z dyskietki startowej -> fdisk ->
> instalacji
> windowsa

> [...]

Tak .. bez FDD można się obejść majac tylko dyski optyczne.

Jak masz Win XP to płyta sama w sobie jest bootowalna.
jak masz Win 98 lub Me to pozostaje Ci zrobić emulację dyskietki na CD (w
Nero jest taka opcja i działa dobrze sam miałem dysk startowy Win Me). poza
tym szybko się wgrywa.

Tak jak poprzednicy - lepiej utworzyć partycję na sam system a resztę
porobic po zainstalowaniu systemu.