nowy twardziel - jak to ugryzc

Autor: on <on_at_on.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 18:34:13 MET

witam,
mam do zainstalowania nowy dysk twardy, WD 160gb "na swiezo".
W komputerze nie mam FDD, jedynie napedy optyczne.

Zadanie: podzielic na partycje i sformatowac dysk, zainstalowac win xp

O ile pamietam to przy instalacji wina nie mozna podzielic dysku na
partycje, wiec pasowaloby to zrobic wczesniej, ale problem w tym, ze nie mam
stacji FDD.

Odpada wiec proba startu kompa z dyskietki startowej -> fdisk -> instalacji
windowsa

mozecie cos poradzic? moze jakis obraz dyskietki na cd zrobic (jak?), jak
tego najszybciej dokonac?

dzieki z gory

pozdrawiam
on