Jak realizowac gwarancje producenta na dysk WD Caviar

Autor: szczecik <szczecik_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 22:14:21 MET

Proszę o pomoc osoby, które były zmuszone do realizacji takiej gwarancji.

Przedstawię w skrócie mój problem. Kupiłem dysk twardy WD Cawiar 80GB w
lutym ubiegłego roku w firmie internetowej z Wrocławia (Polbras). We
wrześniu tego roku dysk zaczął się dziwnie zachowywać ( zwisy systemu,
niebieskie ekrany itp.). Przy próbie formatowania w DOSie dochodził do około
25% i przerywał wyrzucając błąd. W NTFS formatowanie udało się
przeprowadzić, ale były bad sectory a po instalacji systemu znowu takie same
objawy. Postanowiłem odesłać dysk do sprzedawcy, ale niestety firma chyba
przestała działać ( brak strony www, telefony odpowiadają ze nie ma takiego
numeru, a informacja telefoniczna oznajmiła, że nie mają takiego abonenta.)
Ponieważ nie jestem z Wrocławia to nie mogę podejść do nich i sprawdzić czy
jeszcze istnieją a nie mam innego kontaktu. Ale nie tracąc nadziei wszedłem
na stronę producenta i znalazłem, że mój dysk jest jeszcze na gwarancji do
marca 2006. I tu mam prośbę to szanownych grupowiczów, którzy także musieli
korzystać z serwisu producenta (szczególnie WD) o pomoc. Jak taką gwarancje
się załatwia, wiem że tam jest wszystko napisane, ale muszę się przyznać, że
mój angielski jest delikatnie mówiąc mało perfekcyjny. Z góry dziękuje za
wszelkie rady.