alternatywa dla active smarta

Autor: Robert S <robert_salyga_at_wytnij.to.gazeta.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 20:46:44 MET

Zciągnąłem sobie z sieci Activ SMART 2.42 trial
fajny ten programik jest ale jest może programik ładnie dający komunikaty o
zmianach tyle że free.

A 2 pytanie czy parametr Attribute : C8 - Write Error Count (Last checked
value : 91
New value : 90 a najgorsze to 75) oznacza rychła śmierć mojej barakudy2
ST330630A
(pisałem o niej już na grupie) znikła mi 2 razy 1gigabajt nie do
sformatowania (tzn. sformatował się ale wtedy dysk znowu znikł po zdjęciu
partycji z niego dysk powrócił zaświatów.