Nagrywanie DVD a skaczący bufor

Autor: ShadowFiend <greatwebmaster_NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 20:49:15 MET

Witam,

Otóż mam takowy problem - strasznie skacze mi bufor danych w trakcie nagrywania
DVD (aktualnie płytki Verbatim, 4.7,+R, z prędkością x4, na LiteOn 1633s z
modyfikacjami), komp - Athlon 2500+, 1024RAM, WinXP SP2, twardziele (2) na
oddzielnej tasmie, nagrywarki (jedna LG - CD-RW, druga właśnie Liteon) na
oddzielnej taśmie 80pinowej (wcześniej jak była 40 to bufor opróżniał się do
zera dosyć szybko), wszędzie włączone DMA, a bufor dosyć często skacze od 100%
zjeżdża nawet do 0, ale się nie opróżnia, tylko nagrywara zwalnia i bufor
zaczyna się znowu napełniać (wszystko przy obciążeniu procka rzędu 10-20% przy
włączonym eMule) - jak na to patrzę to tak samo mi serce skacze, bo zawsze
myślę, że to już skasowana płytka :)
Jakieś propozycje co z tym zrobić? Czy nagrywanie z partycji / dysku na który w
danej chwili nic nie jest zapisywane (bo na razie to nagrywane jest z partycji,
na którą nagrywa muł - z szybkością 45 kB/s) coś zmieni?

TIA
Pzdr