Re: Maxtor

Autor: Miras <mirv_at_provider.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 12:58:11 MET
Message-ID: <cpbvgh$8aq$1@panorama.wcss.wroc.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

red wrote:
> W jaki sposob padaja? Moze to wina zestawu, a nie dyskow. Mozesz tez
> wziasc dysk innego producenta do sprawdzenia.
>
Zestawy są w firmie juz od przeszło miesiąca, trzy tygodnie temu jeden z
komputerów przy porannym uruchomieniu stwierdził (XP Prof.), że ze
względu na zmany sprzętowe lub pogramowe, nie będzie działał... Zadna z
opcji - tryb awaryjny, ostatnia dobra znana konf. etc. nie startowała,
komp wyświetlał czarną planszę z kolorowym logo XP po czym się
restartował. Ponowna próba wgrania systemu operacyjnego kończyła się na
komunikacie "Badanie dysku XXX..." i tak dwa dni :(

Oddaliśmy do serwisu gwarancyjnego i uznali gwarancję, dzisiaj natomiast
padł drugi dysk w identyczny sposób jak poprzedni.... jeszcze kilka
dysków z tej dostawy mamy, więc wolałbym, aby sie nie okazało, że do
końca roku wszytskie po kolei padną :>

Pozdrawiam
Miras
Received on Fri Dec 10 12:00:34 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 10 Dec 2004 - 12:51:10 MET