Re: Maxtor

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 11:16:49 MET

Miras wrote:

> Witam, czy ktoś słyszał jakieś ogólne przesłanki do tego, by nie kupować
> dysków Maxtora na SATA? Mi już w firmie drugi z tej samej dostawy pada w
> dokładnietaki sam sposób i nie wiem czy jest to spowodowane trefną
> dostawą, czy tym, że dyski Maxtora poprostu taie są (taką opinie
> usłyszałem od firmy w której kupiliśmy te dyski - oczywiście w momencie
> zgłaszania usterki).

Razem ze sprzetem zawsze kraza jakies mity - oczywiscie pomijam ewidentne
wpadki producentow. W przypadku dyskow Maxtora raczej to przypadek - mam
stycznosc z dyskami ATA (nawet 3-4 lata intensywnego uzywania), a od
niedawna tez SATA i zadne z nich nie sprawiaja problemu.
W jaki sposob padaja? Moze to wina zestawu, a nie dyskow. Mozesz tez
wziasc dysk innego producenta do sprawdzenia.

--