Re: Przejsciowka DVI

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 02:23:34 MET

Użytkownik "lev@k" <lew666SPAMBUSTER@op.pl> napisał w wiadomości
news:cp851c$e8i$1@theone.laczpol.net.pl...

> Mylisz pojęcia - "DVI" to tak naprawdę co najmniej trzy standarty, z czego
> jeden analogowy (DVI-A High resolution analog) np.
> http://www.datapro.net/techinfo/dvi_info.html .

masz racje, chociaz pewnie kolega mial na mysli cyfrowe DVI

> Ma to sens - mimo konwersji jakość jest lepsza niż w przypadku "zwykłego"
> VGA. Oczywiście zakładając że podłączany monitor w ogóle obsługuje DVI-A
> lub "uniwersalny" DVI-I a nie tylko DVI-D.

tu nie do konca sie zgodze, jesli oryginalny sygnal analogowy przetworzysz
na cyfrowy to oczywiste jest ze jakos nie moze byc lepsza niz orginalu, co
najwyzej gorsza

> IMHO w wiekszości przypadków warto "zainwestować" - obraz na moim panelu
> na DVI-D jest świetny, bardzo ostry i nasycony + "żywe" kolory.

sprawdzilem to u mnie naocznie :) zreszta wczesniej byla na grupie dyskusja
na ten temat, przy dobrej karcie grafiki i dobrym torze analogowym na prawde
nie widac roznic. No chyba ze ma na to wplyw sam panel LCD, ale nie sadze
zeby tak bylo.

pozdrawiam
Tomek