Re: Jaki komputer do montażu video?

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 00:49:35 MET

Użytkownik "radosc" <radosc@gotivo.com> napisał w wiadomości
news:cp81ga$o94$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Nie orientujecie się co ma teraz najlepszy stosunek ceny do możliwości?
> Musze zainwestować w jakiś sprzęt do montażu bo moje wysłużone p3 800 nie
> specjalnie się spisuje. Athlon, Sempron, P4? Co tanie a dobre?

w sumie to zalezy, np. od tego jaka masz karte video - jesli zwykla
(najczesciej zintegrowana z TV) to bedzie ona znacznie obciazac procesor i
wtedy przydaje sie bardziej wydajna maszyna. Jesli masz tak zwana
profesjonalna do montazu to sprzet moze byc slabszy - tylko ze koszt takiej
karty w sumie to dosyc spory jesli nie masz. Tak czy inaczej zeby miec
przyzwoity komfort pracy albo musisz zainwestowac w system (procesor+plyta
gl+pamieci) albo w karte. Raczej wiec powinienes rozwazyc to ile kasy mozesz
wydac a wtedy mozna wybrac cos optymalnego z tej cenie.

pozdrawiam
Tomek