Re: Ile mozna dac za zlozenie kompa?

Autor: Jan Kozlowski <adres_at_w.sygnaturce>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 15:44:16 MET

On Œr 08 gru 2004 02:04:30p "Darek" <buraczewskiWYTNIJ@TOpoczta.fm>
wrote in news:cp6ucr$9u2$1@nemesis.news.tpi.pl

> nie, nie to nie jest tak ze Ci za 30zl robia to gorzej (zawsze), ale
> to ten typ informatykow ktorymi pogardzam. Pracuja dla ideii,
> wiecznie niedomyci, nieogoleni, ze starymi komorkami stoja pod
> magazynem hurtownii...
>
> To mialbyc zawod elitarny, fakt ze zajeli sie nim jacys domorosli
> amatorzy, ale pozniej zawsze trzeba za nimi poprawiac ....wiem, ze
> jestem stronniczy, ale coz ...

Akurat do takich rzeczy jak skladanie i konfigurowanie kompow
niekoniecznie trzeba zaraz informatyka ;-) Po prostu chodzi o pewna
przyzwoitosc - w koncu nawet hydraulik za przeczyszczenie rury od kibla
bierze kapke wiecej niz te 30 zl.

Pozdrawiam

--
[=] http://resnick.da.ru   <=> Fidonet: 2:480/112.4 [=]