Re: Ile mozna dac za zlozenie kompa?

Autor: Darek <buraczewskiWYTNIJ_at_TOpoczta.fm>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 14:04:30 MET

Oczywiscie mozesz trafic na jednego z tych
> co robia z pocalowaniem reki za 30 zl, ale wtedy nie zdziw sie, jak na
> drugi dzien system sie posypie, albo znajdziesz w nim 10 wirusow :)

nie, nie to nie jest tak ze Ci za 30zl robia to gorzej (zawsze), ale to ten
typ informatykow ktorymi pogardzam. Pracuja dla ideii, wiecznie niedomyci,
nieogoleni, ze starymi komorkami stoja pod magazynem hurtownii...

To mialbyc zawod elitarny, fakt ze zajeli sie nim jacys domorosli amatorzy,
ale pozniej zawsze trzeba za nimi poprawiac ....wiem, ze jestem stronniczy,
ale coz ...