Re: Pomocy "system feild pipilka"

Autor: <georgeWYTNIJTO_at_ssk.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 16:08:32 MET

> Witam
> Mam następujący problem , mój komputer zgłasza ,  głosem płyty głównej
> następujący komunikat
> "system feild pipilka" ;) tylko prosze bez żartów  właśnie tak to brzmi ....
>
> zaczyna ni z tąd ni z owąd i odtwarza te kwestję w kółko .... to się zaczyna
> zupełnie bez powodu nie jest uzależnione od tego żebym uruchamiał jakiś
> szzególny program , czasami przez kilka dni jest cicho i nagle ni z tąd ni z
> owąd ....
>

> Wszytko działa nadal bez zadnych przeszkód ... mogę grać oglądać filmy
> [...]

Trochę mnie to zaintrygowało bo jeszcze o czymś takim nie słyszałem.
Wybacz ignorancję ale musze zapytać:

1. Co oznacza "głosem płyty głownej" ?
2. To jest jakiś wokoder (symulowany głos ludzki) czy tylko seria bipów, które
układają sie w coś co przypomina "system feild pipilka" ?
3. Którędy ten "głos" sie wydobywa - przez kartę muzyczną czy przez głośniczek ?

George