Pomocy "system feild pipilka"

Autor: aqqn <aqqnWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 12:22:53 MET

Witam
Mam następujący problem , mój komputer zgłasza , głosem płyty głównej
następujący komunikat
"system feild pipilka" ;) tylko prosze bez żartów właśnie tak to brzmi ....

 zaczyna ni z tąd ni z owąd i odtwarza te kwestję w kółko .... to się zaczyna
zupełnie bez powodu nie jest uzależnione od tego żebym uruchamiał jakiś
szzególny program , czasami przez kilka dni jest cicho i nagle ni z tąd ni z
owąd ....

Wszytko działa nadal bez zadnych przeszkód ... mogę grać oglądać filmy
uruchamiać programyy... z tym że tez irytujacy komunikat jest odtwarzany w kółko
(az do restartu) .... pomocy .. niech mi ktos powie co sie dzieje .. bo jak
jeszcza raz usłyszę "system feild pipilka" to wywale ten komputer przez okno..

Mam nadzieje że ktoś wie o co chodzi... i mi powie co sięwłaściwie dzieje z nim

Dodam że pracuje na WIN XP

z góry dziekuje za wyjąśnienia