Re: ABIT AI7+P4 3.2 - temperatura ???

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 19:28:24 MET

chudy napisał(a):
> Powiedzcie mi co jest grane. Bios po kilku sekundach od startu zimnego
> komputera pokazuje temperaturę procesora ~70 stopni. Cooler jest oczywiście
> zimny. Po chwili stresującej pracy (jakieś bechmarki) temperatura wzrasta do 85
> st. system zaczyna buczeć i restart. Nie mam pomysłu o co może chodzić. Myślę
> że płyta bzdurnie mierzy temperaturę, ale dlaczego następuje restart? W Biosie
> zatrzymywanie systemu po przekroczeniu temperatury granicznej jest zablokowane.
> Pomóżcie, bo to chyba wina płyty , ale chciałbym mieć potwierdzenie coby nie
> wyjść na głupka w serwisie.

a grane może być:
- źle przyczepiony radiator do podstawki?
- zamiast pasty termoprzewodzącej zastosowałeś termoizolacyjną?
- uszkodzony czujnik?

- restart następuje dlatego ze zabezpieczenia na płycie głównej działają
w specyfikacji znalazłem że ta płyta ma trochę tych różnych zabawek do
O/C ;) ... wiesz może to i dobrze że się resetuje zamiast pracować dalej
   skutki mogły by być gorsze w drugim przypadku dla procka

- serwis jest od tego zeby pomagać ludziom a nie kłócić się z nimi

--
[B7] Yarii
yarii.at.wp.dot.pl