Re: Samsung czy Seagate

Autor: Butcher <butcher1.nospam.spamerze_at_gazeta.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 18:19:31 MET

Wojtek H. nabazgrał(a):
> Potrzebuję pomocy przy wyborze dysku dla znajomego.

No wiec ja sam mam kupionego we wrzesniu Seagate 160GB 8MB Cache i jestem
bardzo zadowolony, tylko bardzo sie grzeje, ale to normalka przy
dzisiejszych Seagate'ach. Moge wiec (przynajmniej ten model) polecic, ale od
dluzszego czasu slyszy sie naprawde dobre opinie o Samsungach
SpinPoint'ach - ponoc bardzo ciche i nie grzeja sie tak bardzo. Sadze wiec,
ze ten wybor bedzie rownie dobry. Kup ktorys z tych, a nie sadze, zebys sie
zawiodl. Jest tez spora grupa uzytkownikow dyskow WD, ktorzy rowniez chwala
ta marke, wiec tez OK. A Maxtor'y generalnie sa niezle przeklinane przez
kazdego uzytkownika i chyba wszystkim sie sypia...