Re: Migajacy ekran na GeForce

Autor: Paweł Cern <name_at_surname.neostrada.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 18:17:32 MET

> Problem jest następujący:
> Gdy przeglądam szybko foldery ze zdjęciami lub strony www komputer co
> jakiś czas zatrzymuje się na chwilę, a na monitorze pojawia się mignięcie,
> identyczne jak przy zmianie rozdzielczości. Spotkałem się z tym na sporej
> ilości kompów, ale jak dotąd nie znalazłem rozwiązania. NVIDIA krótko
> mówiąc mnie olała, nie odpowiadając na kilka maili do pomocy technicznej.
> Czy ktoś wie jak to naprawić?Dzięki za pomoc.
>
> PS: Problem pojawia się na najnowszych detonatorach. Na tych sprzed
> półtora roku wszystko było ok.

Od chwili napisania maila do otrzymania odpowiedzi może minąć sporo czasu,
byćmoże tydzień lub więcej. Nvidia sprzedaje całkiem sporo swoich produktów,
w związku z tym można spodziewać się że ich support jest zalewany pytaniami.
Zatem jeśli nie odpowiedzą w ciągu 2 tygodni, proponuję ponowić zapytanie.
Jeśli dalej nie będą odpowiadać - jak najwyraźniej mają użytkowników w
dupie.