Re: Lite-ON SOHW 1633S - czytanie CD

Autor: strOOs <strOOs83-CUT-_at_go2.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 15:29:21 MET

"Rafał madDuck" <madDuck@polbox.wywal.to.com> wrote in message
news:cov2et$1rc$1@news.onet.pl...

> Kupilem ten sam naped w wersji OEM (nie w MM ale to nieistotne) i rowniez
> mialem pwazne problemy z zainstalowaniem dolozonego do niego nero.
> Instalowalo sie chyba ze 20 min, a samo czekanie na menu startowe wymagalo
> sporo cierpliwosci. Na pcozatku tez myslalem ze cos jest nie tak (nawet
> zmienilem kable IDE na nowy) ale postanowilem sprawdzic inne plytki i te
> chodza juz jak zloto (np., rowniez dodny do napedu, PowerDVD 5).

Czyli cala sprawa rozbija sie jedynie o to nero u Ciebie? PowerDVD
instalowalo sie srednio, ale przeszlo w koncu. Szczerze to nie chce mi sie
zaiwaniac do MM znow, bo bylem dzis, dali mi nowe CD z Nero i PowerDVD i tez
to samo.
Bo jesli to tylko Nero to przezyje, ale nie chce sie po 7 dniach rekojmi
obudzic z reka w nocniku (przez 7 dni moge wymienic na nowke od reki) i
czekac az mi nastepny dadza w ciagu 14 dni roboczych.

> A to zle? Zostaw niezaleznie od tego jak chodza Ci plyty - bedziesz mogl
> robic kopie "w locie", poza tym 2 czytniki to duza wygoda (sam tak mam).

Wiem, wiem i chyba tak bedzie musialo zostac. Dlugo juz siedzialem z jednym
CD i sie do jednego przyzwyczailem.