Re: Lite-ON SOHW 1633S - czytanie CD

Autor: Rafał madDuck <madDuck_at_polbox.wywal.to.com>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 14:29:01 MET

strOOs dnia Pańskiego 2004-12-05 napisał(a):

> Najgorsze to to, ze nie czyta wlasnie plyt dolaczonych do
> napedu...

Kupilem ten sam naped w wersji OEM (nie w MM ale to nieistotne) i rowniez
mialem pwazne problemy z zainstalowaniem dolozonego do niego nero.
Instalowalo sie chyba ze 20 min, a samo czekanie na menu startowe wymagalo
sporo cierpliwosci. Na pcozatku tez myslalem ze cos jest nie tak (nawet
zmienilem kable IDE na nowy) ale postanowilem sprawdzic inne plytki i te
chodza juz jak zloto (np., rowniez dodny do napedu, PowerDVD 5).

> I teraz czeka mnie pozostawienie w kompie chyba Teac'a CDW-58E
> do czytania CD.

A to zle? Zostaw niezaleznie od tego jak chodza Ci plyty - bedziesz mogl
robic kopie "w locie", poza tym 2 czytniki to duza wygoda (sam tak mam).

--
madDuck@polbox.wywal.to.com
 http://rtfm.bsdzine.org/ ][ http://www.againsttcpa.com/