Re: kieszenie na usb

Autor: Kobzan <kobzan_at_mtnet.com.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 11:22:10 MET

Użytkownik mixxos napisał:

> raczej tak ;) - to jest produkcja raczej dosc niszowa - wiec widocznie tyle kosztuje
> kiedys byly jeszcze drozsze (nie wiem czy za 150 kupisz taka super)
>
> jak chcesz bardzo tanio - to sa wyjmowalne kieszenie ata-sata
> -ale to chyba nie o to Ci chodzi (ok 50zl)
> --
> Mixxos

ja taka kupilem i mam problem z usb bo xp mi pokazuje ze urzadzenie
pracuje w trybie obnizonej predkosci. jakis problem ze sterami windozy i
nie wiem jak sobie z tym poradzic a szukalem wszedzie!!! przed zakupem
sprawdz czy u ciebie dziala przed zakupem bo jak dziala w trybie wolnym
to jest straszna lipa