Re: Pytanie laptop DELL

Autor: Goomy <goomy_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 11:18:46 MET

> Mam takie pytanko.
> Dostałem od kumpla laptopa DELL Latitude CPi D300XT bez pamięci i
zasilacza.
> Bateria wg wskaźnika jest naładowana w 60%, a laptop nie włącza się. W
> związku z tym pytanie.
> Czy on ma jakieś zabezpieczenie, że jeżeli nie ma pamięci to się nie
włączy
> w ogóle czy raczej jest spierd....ny ?
> Czy może bateria też jest do kitu, a pokazuje na wskaźniku że naładowana ?
>
> YARO

Czesc.
Podejzewam ze bateria jest albo juz stara i nie "trzyma" mocy , podlacz go
do zasilacza (moze jakis twoj koles ma zasilacz do laptopa z koncowka ktora
pasuje do twojego). Choc i brak pamieci moze byc przyczyna, pozatym przejdz
sie do jakiegos serwisu powiedz ze kupisz od nich pamiec tylko zeby ja
zamontowali i odpalili kompa :D , a zasilacz powinni miec , a jak nie
zadziala to powiesz sorry ale teraz to na h..j mi ta pamiec :D

pozdro

Goomy