Re: Dwuprocesorowa p³yta LX, jak podpi±æ drugi procesor?

Autor: [B7] Yarii <yarii_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 00:36:42 MET

dylan napisa³(a):
> Ostatnio sta³em siê posiadaczem dwuprocesorowej p³yty Intel 440 LX
> Nazwy firmy nie znam, mno¿nik od 3.5 do 8, dwa gniazda SLOT 1
> Mam procesor PII 266 Mhz i z takim prockiem chodzi bez zarzutu
> Kusi mnie jednak podpi±æ drugi procesor tylko nie wiem czy wystarczy
> w³o¿enie go do gniazda czy nale¿y co¶ zrobiæ z nim wiêcej.

w³o¿yæ do p³yty - ew zmieniæ ustawienie na zworkach jak takie s±
nazwê i model Mobo sprawdziæ da siê programami typu CPU-z SiSoftSandra
Aida32 czy najnowsz± wersj± AIDY (EVEREST Home Edition)

> Przy Biosie znajduje siê dziwne ¿êñskie gniazdo ok 20 pin
> Czy to jaka¶ za¶lepka, zatyczka pozwalaj±ca na pracê drugiego procesora?
> Czy jednak wystarczy w³o¿yæ i drugi procesor siê podniese?
> Pojedynczy procek dzia³a tak samo na gnie¼dzie 1 i 2

to gniazdo to wej¶cie na drugi zasilacz - w p³ytach dedykowanych do
serwerów bezawaryjno¶æ stoi na 1'wszym miejscu

--
[B7] Yarii
yarii.at.wp.dot.pl