Dwuprocesorowa p³yta LX, jak podpi±æ drugi procesor?

Autor: dylan <dylanUSUN_TO_at_interia.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 23:42:03 MET

Witam,

Ostatnio sta³em siê posiadaczem dwuprocesorowej p³yty Intel 440 LX
Nazwy firmy nie znam, mno¿nik od 3.5 do 8, dwa gniazda SLOT 1
Mam procesor PII 266 Mhz i z takim prockiem chodzi bez zarzutu
Kusi mnie jednak podpi±æ drugi procesor tylko nie wiem czy wystarczy
w³o¿enie go do gniazda czy nale¿y co¶ zrobiæ z nim wiêcej.
Przy Biosie znajduje siê dziwne ¿êñskie gniazdo ok 20 pin
Czy to jaka¶ za¶lepka, zatyczka pozwalaj±ca na pracê drugiego procesora?
Czy jednak wystarczy w³o¿yæ i drugi procesor siê podniese?
Pojedynczy procek dzia³a tak samo na gnie¼dzie 1 i 2

Pozdrawiam,
Daniel