Re: Celeron 320 - 2,4 GHz do ilu mozna bezpiecznie podkręcić?

Autor: Zethon <zethon_at_o2.pl>
Data: Fri 31 Dec 2004 - 18:09:55 MET

Dnia 30 Dec 2004 21:12:40 +0100, Krzycho napisał(a):

> Witam
>
> Posiadam Celerona 320 2,4 GHz, na szynie 533 sobie tyka.
>
> Wiem, że posiada spore rezerwy mocy w sobie. Do ilu mozna go bezpiecznie
> podkręcić, tak by nie stracił stabilności i nie przegrzewał się zbytnio?
>
> Obecnie mnożnik x18 i 150 MHz (oryginalne 133MHz) FSB co daje razem taktowanie
> 2,7 Ghz.
>
> Do ilu bezpiecznie mozna go podciągnąć? Dodam, że mogę tylko podciągnąc FSB.
>
> Czy przy przetaktowaniu o powyzesz wartości należy podnieść napięcie na
> procku, pamięci, grafice?

powiem tak, jak pozyczylem od kumpla dobre ddr-y Twinmosy 2x512 i zasilacz
Chieftec 420W to zajechalem do 4194MHz przy maksymalnym napieciu jakie daje
moja plyta czyli 1,75V
A dokladnie 18 x 233MHz synchronicznie z pamieciami 1:1.

Podczas Prime95 po 20 minutach komp sie niezawieszal, chodzil nadal
stabilnie ale cewki w obwodach zasilania kolo procesora na plycie glownej
zaczynaja juz nieprzyjemnie swiszczec.
To byl max jaki osiagnalem ale na codzien nie katuje go az tak bardzo.

--
Zethon
---ABIT IS7-E, Celeron D320 @ 3,6GHz (P4 2,8E soon)