Celeron 320 - 2,4 GHz do ilu mozna bezpiecznie podkręcić?

Autor: Krzycho <pasionyWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Dec 2004 - 21:12:40 MET

Witam

Posiadam Celerona 320 2,4 GHz, na szynie 533 sobie tyka.

Wiem, że posiada spore rezerwy mocy w sobie. Do ilu mozna go bezpiecznie
podkręcić, tak by nie stracił stabilności i nie przegrzewał się zbytnio?

Obecnie mnożnik x18 i 150 MHz (oryginalne 133MHz) FSB co daje razem taktowanie
2,7 Ghz.

Do ilu bezpiecznie mozna go podciągnąć? Dodam, że mogę tylko podciągnąc FSB.

Czy przy przetaktowaniu o powyzesz wartości należy podnieść napięcie na
procku, pamięci, grafice?

Pozdro
Krzycho