Re: problem HDD

Autor: Dan <dan_at_test.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 15:13:01 MET

"siekiersson" <siekiersson@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message
news:cqu3er$41g$1@inews.gazeta.pl...
> mam 2 dyski WD400BB po 40 GB od pewnego czasu i jest taka sprawa ze BIOS
widzi
> oba dyski po 40 GB tylko ze BIOS na jednym dysku widzi 33 GB. (jakim cudem
> zniknelo 7 GB?) Jak zauwazylem ze sa inne parametry a mianowicie:

Moze jakims cudem wlaczylo sie ograniczenie do 32 Gb ????
Wzglednie elektronika jest sprawna inaczej ;-) (mozna sprobowac zamienic
elektroniki, jesli modele dyskow sa identyczne)

pokombinuj z:
- kablem IDE
- zworkami - zwlaszcza tymi nie udokumentowanymi (moze ktoras oznaczac
ograniczenie do 32 Gb)

Pozdrawiam