Re: Czyzby Dysk do wymiany - SMART

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 13:48:56 MET

On Wed, 29 Dec 2004 10:02:20 +0100, Sniper
<sniper10000@poczta.onet.pl> wrote:

>Nie patrz na surówkę z zakładki S.M.A.R.T. To wartości których
>nie rozszyfrujesz bez dokładnej specyfikacji dysku. Lepiej
>zajrzyj do zakładki Extended Info. Tam masz wszystko rozpracowane:
>http://sniper10000.republika.pl/Inne/HDDHealth/HDDHealth.jpg
>Gdybyś miał jakieś przealokowane sektory, w tej zakładce znajdziesz
>ich dokładną ilość.
Trzeba było tak od razu, w opisie do którego link podawałeś było że
zakładka SMART :).

Też mam zdrowaśki.

Czy parametry dotyczące godzin pracy i restartów są podawane od
początku pracy dysku czy od początku pracy hdd healtha ? Bo jakieś
takie zaniżone mi się wydają :)).

pzdr,
Dentarg

--