Re: Meka z Arctic silver 5

Autor: usun_to <_at_autograf.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 13:26:48 MET

Dnia Fri, 3 Dec 2004 08:40:07 +0100, Piotr naskrobał(a):

> Duzo widzisz. Sprobuj tez troche poanalizowac. Jezeli to nie bylby dla mnie
> problem nie zawracal bym, ani sobie, ani innym, glowy, nie?
> Jak siedze przy kompie to na jajkach mam lape (lewa), wiec proc mnie nie
> grzeje ale mam jeszcze cos takiego jak dazenie do poznania, slowem
> ciekawosc. Dlaczego pomimo tego, ze robie wszystko zgodnie z regula efekt
> jest odwrotny od zalozonego. Ja tego nie wiem, dlatego pytam innych, moze
> oni wiedza, moze cos robie zle. Slowem, chce sie czegos dowiedziec w
> dziedzinie, ktora mnie interesuje.
> [...]

Dzieki za tą obszerną odpowiedz na moj niepotrzebny post. Już się obawiałem
że myślałeś że te 3 stopnie może w jakikolwiek racjonalny sposób wpłynąć na
prace procesora, żywotność czy overclocking ale skoro to tylko chęci
poznania fizyki to z góry przepraszam.

--
United Devices Cancer Research Project
www.grid.org