Re: Meka z Arctic silver 5

Autor: Piotr <p.nsp.nt_at_op.pl>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 08:40:07 MET

Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
news:coo5b1$3tm$1@news.onet.pl...

> tak na marginesie bo widze że jest to dla ciebie istotny problem - czy
masz
> ten procesor położony na jajkach że tak kluczowa jest różnica 3 (słownie
> trzech) stopni celsjusza?

Duzo widzisz. Sprobuj tez troche poanalizowac. Jezeli to nie bylby dla mnie
problem nie zawracal bym, ani sobie, ani innym, glowy, nie?
Jak siedze przy kompie to na jajkach mam lape (lewa), wiec proc mnie nie
grzeje ale mam jeszcze cos takiego jak dazenie do poznania, slowem
ciekawosc. Dlaczego pomimo tego, ze robie wszystko zgodnie z regula efekt
jest odwrotny od zalozonego. Ja tego nie wiem, dlatego pytam innych, moze
oni wiedza, moze cos robie zle. Slowem, chce sie czegos dowiedziec w
dziedzinie, ktora mnie interesuje.
Trudze sie mysle niepotrzebnie, bo ty jako czlowiek myslacy, pewnie dawno to
wiesz, ze nikt kto nie ma hopla na tym punkcie nie da 30 zl, za paste.
Tak wiec z przykroscia musze stwierdzic, ze twoja wypowiedz jest kompletnie
nieprzydatna i szkoda, ze zadales sobie ten trud.
pozdrawiam
Piotr