Czy rzeczywiscie LCDki są lepsze od CRT?

Autor: Kuba P. <cubanan.BEZTEGO_at_go2.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 19:20:39 MET

Ostanio noszę się z zamiarem kupna LCDka 17". Teraz mam co prawda tez
17ke (CTX EX710F) ale CRT. Argumentem jest fakt że ostatnio spędzam
przed minitorem duzo czasu ( nawet 8h dziennie ) i moje biedne oczy
mówią dość. Chciałbym usłyszeć opinie osób które wymieniły CTRka na LCD.
Czy to prawda że dużo przyjemniej pracuje sie przed takim monitorem a
oczy mniej sie męczą? Wiem że LCDki mają mnóstwo innych zalet, ale mnie
interesuje tylko ich wplyw na samopoczucie.

z góry dzięki za informacje...