Re: brak dysku rozruchowego

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 15:56:28 MET

WT wrote:
> Wszystkich bad sectorow ani programami ani formatowaniem nie udalo mi
> sie pozbyc.
> Pomoglo jednak usuniecie partycji na ktorej byly "bad sectory".

Jeszcze raz: czy zrobiłeś zerowe formatowanie dysku (innaczej mówiąc
"niskopoziomowe" albo "zerowanie")? Nie chodzi o format c:, ale o
ściągnięcie specjalnego programu ze strony producenta dysku i wyzerowanie
nim całego dysku...

> Mam jeszcze jedno pytanie: mam w jednym komputerze na plycie procesor
> celeron 333A a w
> drugim procesor celeron 300. Oba wsuwaja sie tak pionowo w
> zlacze. Czy mozna bez ryzyka zamienic te
> procesory w komputerach? Jesli tak to czy bedzie potrzebna
> reinstalacja windows aby byc pewnym, ze beda chodzic idealnie?

Nie nie będzie potrzebna reinstalacja Windows.

--
Piotr Slawinski
- [ HOME ] http://www.alphasoft.org, http://lisa.alphasoft.org