Re: ECS K7s5a + Athlon 2500+ barton

Autor: szpon <szpon_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 15:53:27 MET

Jacek Maciejewski wrote:

> LOL, moja chodzi na Codegenie 2 lata. Dwa razy na próbę instalowałem
> nowe Chieftec-i 360W i na żadnym komp nie chciał działać poprawnie.
> Nie butował się, a jak juz mu się udało to po paru minurach zwiechy.

Cóż. Może i tak było. Mi codeshit zjarał się po 1.5 miesiąca. Po miesiącu
zaczął wyć wiatrak w zasilaczu... Zresztą już sama obudowa tego codeshita
mówiła sama za siebie, co tam jest: zasilacz lekki jak piórko, do tego można
go wygiąć w każdym kierunku (coś jakby jego obudowa była zrobiona z
aluminiowych puszek po piwie).

PS. Jak zaszedłem wymienić go na gwarancji, to nawet nie pytali co się
stało: od razu zaproponowali wymianę na lepszy zasilacz.

--
Piotr Slawinski
- [ HOME ] http://www.alphasoft.org, http://lisa.alphasoft.org