Re: Uzywny notebook - warto?

Autor: Stanisław Kępiński <szydas_at_szydas.eu.org>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 15:15:38 MET

BGR wrote:
> Nie mam dużych wymagan co do laptopa. Potrzebuję go głównie do logowani się
> i konfigurowania switchy i routerów, a także do Internetu i obsługi mało
> wymagających programów jak Word, czy Acrobat Reader, ewnetualnie prostej
> grafiki. Taniego, niemarkowego g...na za 3000 zł nie kupię. Myślę o
> używanym, markowym notku z procem klasy PIII 700 - 1000 MHz za ok. 2000 zł.
> Jak myślicie, czy to dobry pomysł, czy lepiej jednak dołożyć do nowego?
> Na co zwrócić uwagę przy zakupie używanego laptopa?
> Jak i gdzie kupić używany - od firmy handlującej używanymi notkami, czy od
> [...]
Hejas!
Ja kupiłem swojego Dell'a na Allegro. PIII 500, 128 MB 12GB, 2 lata temu
za 2000 PLN. Musiałem tylko dokupic kartę sieciową na PC-Card (co ma
swoje zalety w porównaniu z wbudowaną, zwłaszcza jeżeli podłączasz się
do sieci w różnych miejscach). Człowiek sprowadza je z Niemiec, zawsze
ma do wyboru kilka modeli. Uczciwa firma, dosłał mi pocztą stację
dokującą, o której zapomniałem przy odbiorze laptopa. Jeżeli jesteś
zainteresowany poszukam namiarów.
pozdr
szydas