Uzywny notebook - warto?

Autor: BGR <BGR_at_czlek.bez.adresu>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 14:16:36 MET

Nie mam dużych wymagan co do laptopa. Potrzebuję go głównie do logowani się
i konfigurowania switchy i routerów, a także do Internetu i obsługi mało
wymagających programów jak Word, czy Acrobat Reader, ewnetualnie prostej
grafiki. Taniego, niemarkowego g...na za 3000 zł nie kupię. Myślę o
używanym, markowym notku z procem klasy PIII 700 - 1000 MHz za ok. 2000 zł.
Jak myślicie, czy to dobry pomysł, czy lepiej jednak dołożyć do nowego?
Na co zwrócić uwagę przy zakupie używanego laptopa?
Jak i gdzie kupić używany - od firmy handlującej używanymi notkami, czy od
osoby indywidualnej?
Z góry dziękuję za pomoc :-)