Re: Transport komputera

Autor: Goomy <goomy_at_interia.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 00:18:38 MET

Użytkownik "flow" <flow2@wp.pl> napisał w wiadomości
news:colgt7$r10$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Potrzebuję ściągnąć laptopa z Poznania do Warszawy. Nie wiecie jak to
zrobić
> najtaniej i najbezpieczniej? Sam komputer nie jest wiele wart (ok 600zł),
> ale mam tu na myśli przede wszystkim zabezpieczenie go przed chłodem i
> wstrząsami. BTW jak niska musi być temperatura żeby zaszkodzić podzespołom
> komputera? Jeśli macie jakieś doświedczenie lub pomysły w tym temacie, to
> góry dzięki!
>
> Pozdrawiam!

Czesc
Wysylalem juz kilka razy sprzet i za kazdym razem kurierem , stolica albo
cos innego m w kwitach wpisujesz komp i takie tam no i prosisz kolesia o
naklejki OSTROZNIE SZKLO i takie tam , na kartonie w ktory spakowales sprzet
piszesz wielkie GORA :) , i oddajesz modlac sie co by sie nic nie stalo , a
ktos kto to odbiera patrzy czy opakowanie jest w calosci :D

a najbezpieczniej to bedzie chyba przesylka konduktorska :) oddajesz na
stacji , konduktor kladzie na polce , a ktos odbierze

pozdro

Goomy