Re: Transport komputera

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 00:01:40 MET

flow <flow2@wp.pl> wrote:
> Potrzebuję ściągnąć laptopa z Poznania do Warszawy. Nie wiecie jak to zrobić
> najtaniej i najbezpieczniej? Sam komputer nie jest wiele wart (ok 600zł),
> ale mam tu na myśli przede wszystkim zabezpieczenie go przed chłodem i
> wstrząsami. BTW jak niska musi być temperatura żeby zaszkodzić podzespołom
> komputera? Jeśli macie jakieś doświedczenie lub pomysły w tym temacie, to z
> góry dzięki!

Dobrze zapakuj (lub niech nadawca zapakuje), oklej nalepkami 'uwaga szkło' i
wyślij kurierem. Włóż dodatkowe folie bąbelkowe np. między ekranem a
klawiaturą. Ubezpiecz - to kosztuje 1-2 zł, a czasem np. do 500 zł jest w
cenie przesyłki. Za dodatkową opłatą można 'dokupić' specjalne traktowanie
- np. w Servisco ręcznie sortują takie przesyłki (z naklejką 'uwaga szkło').
O temperaturę w czasie transportu się nie martw, ale niech sobie poleży
trochę w ciepłym pokoju zanim go włączysz.

P.