Re: Wielki PROBLEM po flashowaniu biosa

Autor: szelas <lestat_at_NOSPAMEROSinfinity.waw.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 18:27:35 MET

Dnia 2004-12-01 18:13, Użytkownik FrOG napisał:
> Witam!
>
> Mam plyte MSI K8N Neo Platimum Edition. Flashowalem na niej bios juz kilka
> razy i nie mialem z tym wczesniej zadnych problemow, az do wczoraj. Chcialem
> wgrac bios 1.5b5, bo widzialem ze sporej ilosci osob wlasnie na tym biosie
> proce sie najlepiej kreci.
> Flashowalem oczywiscie spod czystego DOSa i z odpowiednimi parametrami.
> Po restarcie wyswietlil sie komunikat "checksum error"... nie przerazilem
> sie za bardzo bo widzialem juz takie sytuacje... wystarczylo miec bootowalna
> [...]

Nigdy tego nie robiłem, ale zdaje się, że pozostaje ci znalezienie kogoś
z taką samą płytą, namówienie go, żeby wyjął z niej swój bios. Na jego
biosie wystartuj kompa z dyskietki, i teraz najtrudniejsza chwila, na
chodzącym systemie wyjmujesz jego kość i wkładasz swoją (trzeba to robić
baaaaardzo ostrożnie), następnie flashujesz bios i po kłopocie.

Nie biorę odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia.

szelas