Permanenty halt systemu - po awarii zasilacza

Autor: ZAAN <zaan_at_btsnet.com.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 18:26:19 MET

Witam,

    Jakieś 3 tygodnie temu miałem awarię zasilacza, spalił się podczas
normalnej pracy (swoje lata już miał). Od momentu wymiany zasilacza na nowy
pojawił się bardzo irytujący problem. Mianowice od czasu do czasu podczas
typowej pracy (przeglądanie stron itp) komputer permanentnie się zawiesza,
tzn. obraz zostaje "zamrożony", komputer nie reaguje na klawiaturę i myszkę,
wygląda to na halt procesora i pomoga jedynie zimny reset. Nie udało mi się
zaobserwować w którym momencie komputer zawiesza się, wydaje mi się to w tej
chwili całkowicie losowe. Czasami pracuje bardzo długo bez zarzutu. Procek
nie jest podkręcony, temperatura na podzespołach za każdym razem w normie,
zapuszczałem programy testujące i testy wydajnościowe, przy żadnym z nich
sie nie zawiesił, co wydaje się jeszcze bardziej zastanawiające.

Jakieś sugestie? Doświadczenia własne?

Z góry dziękuje za wszelką pomoc.
Pozdrawiam
ZAAN