Re: Jak wprowadzic monitor w stan uspienia ??

Autor: Wieslaw Lubas <vieniu_at_math.put.poznan.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 03:45:29 MET

thegt wrote:
> hmm... nom napisalem kiedys taki programik w C na szybko bo mi sie switch
> urwal i sie nie dalo zgasic monitora;)... Moze ci sie przyda:
>
> http://m-net.arbornet.org/~thegt/monitor.zip
>
> jest to programik dosowy, masz dostep przez menu, ale lepiej jak sobie dasz
> wlasciwosci => program i dopiszesz do wiersza polecen off
> gdyby off dzialal dziwnie (monitor sie wylacza ale skacza jakies paski po
> ekranie) to wpisz standby zamiast off
>
> pozdrawiam

Hehe zainspirowany skrobnalem cos takiego w delphi.
Siedzi w tray'u i ma 3 opcje - wylacz monitor, about i exit ;-)
Do pobrania tutaj:
http://www.loiv.torun.pl/~vieniu/Standby.zip

Disklejmer:
oprogramowanie darmowe w obecnej wersji, nie nalezy domniemywac jego
rozwoju. Nie ponosze odpowiedzialnosci za wyrzadzone szkody i nie
gwarantuje ze jest wolne od wirusow, jakkolwiek zostalo sprawdzone
programem Avast pod tym katem. Wszelkie uwagi mile widziane, moze kiedys
w chwili wolnego czasu je uwzglednie ;-)

WL

PS. Dla dociekliwych - po prawokliku w trayu nie ma opcji w menu - wlacz
monitor. Zalecam wykorzystanie mechanizmu ruchu mysza badz nacisniecia
klawisza w celu uzyskania pozadanego efektu :O