[obudowa] Jeśli nie Chieftec to co?

Autor: kermeet <vrplus_at_poczta.DOT.onet.DOT.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 13:11:25 MET

Witam,

Postanowiłem zmienić wysłużoną i już trochę małą obudowę mojego komputerka.

Zasilacz już mam (Chieftec HPC-360 z dwoma wiatrakami), pozostaje kwestia
budy. Byłem już praktycznie zdecydowany na Chiefteca, ale wczoraj miałem
okazję pooglądać te obudowy w sklepie i niestety oględziny nie wypadły
najlepiej. Owszem, obudowy prezentują wysoki poziom wykonania, ale nie aż
tak wysoki, na jaki wskazywałaby cena.

Miałem ostatnio do czynienia trochę z obudowami ModeCom i pokusiłbym się o
stwierdzenie, że jakościowo są porównywalne z budami Chieftec-a.

Niestety problem jest taki, że ModeCom nie sprzedaje obudów bez zasilaczy
:/

No i powstaje problem... Obudowa ma spelniać następujące funkcje:
- ma być duża (ale w rozmiarze MIDI - pod tym względem fajnie wypada
chieftec)
- ma mieć przynajmniej 4 nieblokowane przez nic zatoki 5,25"
- przynajmniej kilka miejsc na hdd 3,5"
- miejsca na dodatkowe wiatraki 8cm z przodu i z tyłu (lub 12cm z tyłu)
- reset normalnych rozmiarów

Mile widziane aspekty dodatkowe :)
- dziura w bocznej ściance - "tunel powietrzny"
- front-panele USB, FW - w zasadzie bez znaczenia

Brak zbędnych bajerów - żadnych świecących bzdetów, wyświetlaczy LCD i
innych bzdur.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i rady :)

Pozdrawiam

--
| gg: 1639577 | icq: 161834429 | vrplus at poczta onet pl |