Re: [obudowa] Jeśli nie Chieftec to co?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 14:18:11 MET

kermeet napisał:

> Byłem już praktycznie zdecydowany na Chiefteca, ale wczoraj
> miałem okazję pooglądać te obudowy w sklepie i niestety
> oględziny nie wypadły najlepiej.

Masz rację. Nic nadzwyczajnego. Ja mam Chiefteca BX. Nie zachwyca
jakością. Na ich tle bardzo dobrze wypadają niektóre ModeComy
i nad taką proponuję ci się zastanowić. Do komputera siostry kupiłem
ModeComa Prime II - po prostu rewelacja za dużo mniejsze pieniądze.

> Niestety problem jest taki, że ModeCom nie sprzedaje obudów bez
> zasilaczy

Ale niektóre sklepy ci mogą ten zasilacz odliczyć, wystawić na półkę
a tobie sprzedać samą budę. Popytaj, poszukaj. Jak nie, to sam
sprzedasz go np. na allegro.

> Obudowa ma spelniać następujące funkcje: [...]

Popatrz jeszcze tutaj:
http://tinyurl.com/5smvx
Podałem tam kilka linków do producentów obudów. Może coś sobie
upatrzysz i uda ci się gdzieś kupić.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/