Re: UPS firmy TRUST

Autor: Borys Power <borsft_at_wp.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 06:05:20 MET

FikThor wrote:

> A jaki sprzet mialby zasilac ten UPS bo to tez wazne.

Celeron 2.4
EPOX 4GVM9I (grafa/siec/dzwiek, bez AGP)
512 MB RAM
1xHDD, 1xFDD, 1xCD-RW, 1xModemUSB
Monitor 19 cali NEC FE991SB

Wg takiego prymitywnego kalkulatorka na stronie TRUSTa:

http://www.trust.com/home/default.htm?viewpage=products/product.htm%3Far
tnr%3D13987

moj sprzet ciagnie ok 400-450 VA.

Chce kupic UPSa przedewszystkim do ochrony przed zanikami/skokami
napiecia (co w malych miastach zdarza sie czesto w zimie) i by
spokojnie wylaczyc kompa na wypadek dluzszej przerwy w zasilaniu...

--
Borys Power
                     "Mój komputer przedłużeniem mojej męskości"