Re: Jaki dysk 160 GB

Autor: Sekator <Sek_at_tor.pl>
Data: Tue 30 Nov 2004 - 00:34:10 MET

Uzytkownik "Shooter" <shooter@BEZSPAMU.op.pl> napisal w wiadomosci
news:Xns95B0DB62B3D3Fshooteroppl@127.0.0.1...

> Kupilem Seagata w koncu no i faktycznie sie grzeje. Dmucha na niego
> wentyl
> puszczony na 7V a speedfan pokazuje 39 stopni ! Sporo troche.

Oooo, kolego..... duzo..... na moja 200 tez dmucha wentyl i przy defragu
maxymalnie 32C, natomiast 160 bez wentyla a nawet w kieszeni nigdy nie
przekroczyla 50C a tak normalnie 35-40.

Wniosek z tego tylko taki, ze zalezy co sie trafi, wyzej posiadacze 160
pisali, ze ich HDD sa bardzo gorace, wiec widocznie tylko mi sie trafil
jakis zimniejszy :-)

Ale chyba nie da sie zaprzeczyc, ze jest cichy do delikatnego chrobotania
mozna sie przyzwyczaic:-))

Pozdrawiam, Sekator.