Audigy 2 ale jaki + głośniki doradzcie.

Autor: Wiktor R <barman80_at_wp.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 22:34:47 MET

Przymierzam sie do zmiany sprzetu grajacego. Aktualnie mam SB Live 5.1 +
Creative DTT2200 5.1
Chcialbym zmienic na karte Audigy 2 moze ZS ale nie wiem ile jest jej modeli i
czym sie roznia.
Do tego glosniki raczej tez creative cos z serii 7.1 ale nie jakies super drogie
za tysiac zlotych..raczej cos w rodzaju T7700 ( koszt okolo 300zl) lub cos w tym
rodzaju.
Wiem ze jest kilka wersji glosnikow 7.1 ale nie wiem na ktore warto sie
zdecydowac biorac pod uwage ze beda one wspoldzialaly z Audigy 2 jakims ZS ktory
byscie doradzali.
Rozjasnijcie mi prosze troche sprawe i doradzcie co warto kupic.
Sprzet ma byc do ogladania filmow , gier i sluchania czasem mp3.
Pozdrawiam.