Re: grafika do 533 MHz Celerona - jaka

Autor: Andrzjej <niezabit_at_tlen.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 22:26:31 MET

Użytkownik Olo napisał:

> Polecam Gigabyte Radeon 9550 128bit/128mb - cena: 270zl.
> Kosci hynix 4ns, bezglosny poniewaz nie posiada wentylatora, latwosc w
> podkrecaniu!

O, to, to! Cóś takiego obiło mi się o oczy na stronie jednego z
lokalnych dostawców złomu (za 1 rok ;)) komputerowego: GIGABYTE ATI
R.9550 128DDR 128B DT. Jeśli jutro będą mieli na półce to pewnie wyłożę
te 303 zety na ich ladę.

Aha, jeszcze raz. PC nie mój, jest forsa do wtopienia w ten sprzęt. Ja
jestem wykonawcą - nie dysponentem. Chcą, to mają! Pamięć oczywiście
jest rozszerzana, HD wymieniony, pozostaje obraz do wymiany. Żaden
"chłam" z aukcji nie wchodzi w rachubę. Musi być nie zakurzone, prosto z
pudełka i z PARAGONEM. Takiż los ;).

Zdrawiam i dzięki za podpowiedzi. Będę opowiadał wnukom o tym jaeście mi
pomogli :D.