Re: Jaka mysz przy zespole cieśni nadgarstka

Autor: Maciej W. Rozycki <macro_at_linux-mips.org>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 16:52:19 MET

On Mon, 29 Nov 2004, Jacek Maciejewski wrote:

> Jeśli masz na myśli podkładkę pod mysz z żelową "gulą" pod nadgarstek
> to jesteś w błędzie. Ja mam na myśli podporę przedramienia, takich
> rzeczy nie sprzedają w sklepach z kompami, trzeba sobie zrobić samemu
> i domontować do siedziska. Przedramię oparte, nadgarstek wisi w
> powietrzu, mysz jest prowadzona palcami.

 Montowac samemu? Chyba przesada. W sklepie komputerowym chyba tego nie
dostaniesz, ale w takim z wyposazeniem biurowym (ktory przypadkiem jakies
komputery tez moze miec ;-) ) -- powinienes. Mam na mysli fotel do pracy
z komputerem (operatorski) -- kazdy sensowny ma regulacje wysokosci
podlokietnikow.

  Maciej