Re: który zasilacz?

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 15:37:01 MET

Witam,

>No i to jest Twoje zdanie i masz do niego prawo. Tak na prawdę problemy z
>zasilaczami zaczęły się od niedawna. Jeszcze 5-6 lat temu zasilacze były
>naprawdę porządne, dopiero niedawno dostaliśmy z Chin obudowy z zasilaczem
>za 100 zł, a nawet mniej, a sprzęt coraz bardziej wymagający. Ja z kolei
>znam przypadki wśród znajomych którzy usmarzyli swój komputer badziewną
>zasiłką. Na tej grupie już też było kilka postów zrozpaczonych właścicieli
>krzemowych zwęglin, więc dlaczego mam nie wierzyć?

Tym bardziej, że konstrukcja ATX ma już swoje lata i jak by nie było
to obudowa jest chyba jeszcze żadziej wymienianym elementem komputera
niż monitor.

Wystarczą powysychane kondensatory. Po takim okresie używania musi tak
być. Problemów z zasilaczami będzie coraz więcej głównie dlatego że
karty coraz więcej prądu potrzebują.

Pozdrawiam,

--
AMD Sempron 2400+ | CoolerMaster CP5-8JD1F-0L | ASUS A7V600-X
Siemens 256 MB PC2100 | WinFast GF2 MX400 64MB | NoName BT848